ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Tko ste vi i kako ste pristupili mojim osobnim podacima?

Naša agencija McGrath & Arthur d.o.o. jedna je od agencija za naplatu koja se bavi izvansudskom naplatom dugova. Ako imamo pristup vašim osobnim podacima, to znači da nam je vaš vjerovnik povjerio vaš dug za razdoblje potrebno za obavljanje izvansudskih aktivnosti naplate. Također nam je povjerio povezane osobne podatke u skladu s važećim zakonodavstvom i u duhu međusobno potpisanog ugovora, iz čijeg je neispunjavanja nastao vaš dug. Naravno, upravljanje vašim osobnim podacima podliježe i uvjetima postavljenim važećim zakonodavstvom.

Što će se dogoditi ako ne platim dug?

Potraživanja vjerovnika za plaćanje duga neće isteći zbog nemogućnosti ili nespremnosti za vraćanje duga. Međutim, na dužniku je samo da odluči hoće li koristiti metodu izvansudske nagodbe i pravilno komunicirati s upraviteljem svog duga (agencija za naplatu) te naknadno poštivati ​​ sporazume. Međutim, odluka o ne vračanju duga dovodi samo do naknadne sudske naplate koja najčešće završava značajnim povećanjem iznosa duga, njegovom isplatom u obliku ovrhe i obično s tim povezanim smanjenjem životnog, financijskog i socijalnog standarda obitelji dužnika.

Nije li moj ugovor nevaljan? Moram li to platiti?

Ako je ugovorni odnos iz kojeg je proizašao vaš dug već istekao, dogovoreni ugovorni uvjeti tog odnosa i pravila utvrđena mjerodavnim zakonodavstvom i dalje se primjenjuju. A ako imamo vaš dug pod upravljanjem, to znači da vaš (iako bivši) ugovorni partner aktivno izvršava svoje ugovorne / pravne zahtjeve za plaćanje duga.

Moram li platiti dugove čak i ako sam nezaposlen?

Gubitak prihoda ili nesolventnost najčešći su razlozi duga. Međutim, treba imati na umu da to nisu razlozi za neplaćanje dugova. Također, poslovni subjekti u poslovne ugovore ne uključuju klauzulu o prihvaćanju neplaćanja u slučaju gubitka zaposlenja. Ako ste već u takvoj situaciji, vrlo je važno da nas odmah kontaktirate. Pokušat ćemo pronaći za vas barem privremeno rješenje koje će, između ostalog, često pomoći u sprječavanju daljnjeg povećanja iznosa vašeg duga. Čak i ako se situacija trenutno čini bezizlaznom, sigurno ćemo zajedno pronaći rješenje.

Zašto vjerovnik naplaćuje moj dug "izvan suda"?

Svaki dobavljač usluga/robe za koju njegovi kupci nisu platili postaje vjerovnik. Ako se te isplate ne uplate ni nakon što se vjerovnik pokuša s klijentom dogovoriti o njihovom plaćanju, kontaktirat će specijaliziranu agenciju za naplatu koja će pokušati s dužnikom sklopiti sporazum o isplati dospjelog iznosa. A ovaj postupak obično prethodi naknadnom podnošenju tužbe s vjerovnicima. Stoga se naziva "izvansudskom" naplatom duga.

Primio sam pismo od vas. Što da radim sada?

Ako nemate sredstava za plaćanje odmah (što je najpovoljnija opcija), preporučujemo da se što prije obratite našem osoblju kako bi vam pomoglo da riješite svoju situaciju.

Tel.: +385 1 770 7260

E-mail: info@mcga.hr

WhatsApp: +385 95 459 9005

Viber: +385 91 929 4742

SMS: +385 95 459 9004

Facebook: McGrath & Arthur CRO

Upravo sam platio ratu. Imate li ju već na svom računu?

Vaša se uplata uplaćuje na račun vjerovnika kojem nemamo izravan pristup. Obrok obično bilježimo nekoliko dana nakon vašeg plaćanja.

U svakom slučaju pošaljite nam potvrdu svoje uplate e-poštom: info@mcga.hr i osigurat ćete da će vaša uplata definitivno biti pravilno dodijeljena vašem potraživanju.

Zašto trebam prijaviti svoje trenutne podatke za kontakt?

Obveza prijave promjena u kontakt podacima po defaultu proizlazi iz ugovornog sporazuma klijenta s vjerovnikom. Uglavnom je povezano s potrebom dobavljača (vjerovnika) da održava odgovarajuću komunikaciju sa svojim klijentom tijekom ugovornog odnosa, npr. za pravilno izvršenje sadržaja ugovora s njegove strane. Također, u slučajevima kao što su npr. nastanak duga zbog neplaćanja robe i usluga, ažurirani podaci za kontakt klijenta omogućavaju vjerovniku da pravovremeno odgovori na situaciju i dogovori se s klijentom o njegovom rješenju.

Kao profesionalci na polju upravljanja dugom, možemo potvrditi da je u mnogim slučajevima nemogućnost komunikacije između vjerovnika i klijenta ono što klijenta dovodi do nerješivih situacija koje završavaju nepoželjnim završetcima.

Za sve njih možemo navesti primjer jamca za hipotekarni zajam koji nekoliko godina nakon što se preselio nije ažurirao svoju kontakt adresu i telefonski broj kod zajmodavca. U međuvremenu je korisnik zajma postao nesolventan i prestao je otplaćivati ​​zajam, a čak ni on nije imao ažurne podatke za kontakt jamca. Stoga nije mogao zatražiti pomoć u otplati, kako je ugovorno obećano od jamca, kako bi spriječio da situacija ide iz lošeg u gore. Nakon toga je neplaćeni stan ovršen, ali prihod od ovrhe nije bio dovoljan za otplatu ukupnog duga (stan i oprema stana), a imatelj zajma nikada se nije izvukao iz kasnije spirale duga ... Bilo je to nekoliko godina kasnije da je vjerovnik uspio kontaktirati jamca koji je mogao pomoći u vraćanju duga kad je nastala cijela situacija. Međutim, zbog neažurnosti podataka za kontakt nikada nije bio svjestan situacije koja je za njega, nažalost, završila sasvim neočekivano - gubitkom vlastitog stana, jer je vjerovnik podmirio nepodmireni dug s ovrhom na njegovom stanu..

Ovrhovoditelj me upravo kontaktirao. Imate li kakve preporuke za mene?

Ako vas je kontaktirao ovrhovoditelj, preporučujemo da nastavite u skladu s njegovim uputama danim u obavijesti o početku izvršenja, odnosno u rješenju o ovrsi. Ako ste zainteresirani za otplatu duga u ratama, preporučujemo da se bez odgađanja obratite tijelu za izvršenje koje upravlja ovrhom. Također smatramo važnim naglasiti da ako ovrhovoditelj sazna za bilo kakvo raspolaganje imovinom dužnika, to može naknadno dovesti do ispunjenja činjenične suštine kaznenog djela oštećenja.