Kvaliteta naših profesionalnih usluga naplate temelji se na dugogodišnjem (međunarodnom) iskustvu i izvornom znanju, ali također nužno potkrijepljenim tehnološkom podrškom i kapacitetom vlastitog call centra.
Profesionalna CRM sustav za naplatu EVOLIO
- Prilagođeno za MCGA
- Online komunicira na mreži sa klijentskim sustavom
- Obrađuje sve podatke u bilo kojem formatu
- Segmentira i obrađuje bodovanje dužnika prema zadanim kriterijima
- Automatski izvještava o informacijama prema dogovoru s klijentom
- Osigurava masovnu komunikaciju s dužnicima
Masovna komunikacija s dužnicima
Skupno slanje pisama
Osigurano putem CRM Evolio, koji generira i koristi bar i QR kodove za olakšavanje komunikacije, u kombinaciji sa strojem za pakiranje pisama. Ako je potrebno, u postupak pakiranja pisama uključujemo i vanjskog dobavljača.
Skupno slanje SMS-a
CRM Evolio omogućuje neograničeno generiranje i slanje SMS-ova zajedno s povratnom informacijom isporuke (isporučeni, neisporučeni, nepostojeći broj itd.). Za isporuku koristimo ugovorne partnere provjerenih pružatelja telekomunikacijskih usluga.
Skupno slanje e-pošte
CRM Evolio također omogućuje skupno slanje e-pošte.
Skupne poruke na Viberu
Na temelju ugovorne suradnje s Viberom, CRM Evolio pruža masovno slanje poruka na osobne račune dužnika.
IVRS
CRM Evolio, uz sudjelovanje vanjskog pružatelja usluge, omogućuje automatizirane pozive, s kapacitetom od približno 1.000 poziva u minuti.
Profesionalna centrala ASTERISK
Naš se sustav temelji na računalnoj centrali koja, za razliku od standardnih centrala, omogućuje gotovo neograničeno programiranje parametara telefonije i registraciju podataka o pozivima upućenih od strane pojedinih operatera.
Sustav se temelji na "plug-and-play" osnovi, u slučaju potrebe za povećanjem broja operatora jednostavno dodamo novo računalo i pridružimo se korporacijskoj mreži. Razvodna ploča u kombinaciji sa sustavom Evolio također omogućuje upotrebu funkcije "autodialer".
Snimanje telefonskih poziva i njihova registracija u svrhu internog poboljšanja poziva, riješavanja pritužbi dužnika te naknadne kontrole od strane klijenta se podrazumijevaju. Ne brišemo podatke iz drugih razloga osim onih dogovorenih s klijentom ili propisanih zakonom, sve pozive bilježimo bez ograničenja.
Profesionalni vlastiti call centar
Da bismo osigurali najvišu kvalitetu rada našeg call centra, svi naši operateri imaju stalno zaposlenje kod nas. Naši operateri moraju imati minimalno završeno srednjoškolsko obrazovanje a obično je više od 30% njih završilo najmanje sveučilišno obrazovanje prvog stupnja.
Na početku se novi operateri upoznaju sa sigurnosnim propisima, propisima o zaštiti osobnih podataka i bankarskoj tajni. Nakon toga, tijekom jednog mjeseca ih obučava i uključuje u sustav odabrani stariji kolega, koji također nadgleda njihov rad naredna 2-3 mjeseca.
Njihovu profesionalnost povećavamo redovitom internom I eksternom edukacijom, ne samo na području komunikacije i naplate, već i na području relevantnih zakona.
Naš call centar nalazi se u sjedištu tvrtke, što nam omogućuje kontinuirano praćenje i upravljanje aktivnostima naših operatera.
Uvijek držimo broj operatera dovoljno visokim da možemo glatko i odmah preuzeti upravljanje sa još 5000 slučajeva.