SPRJEČAVANJE DUGOVANJA

Podsjetnici na dospjela plaćanja

Naši prikladni podsjetnici na dospjela plaćanja, koje najčešće koriste vjerovnici - sastavljeni na prijateljski i profesionalan način - mogu spriječiti potrebu za daljnjim postupanjem.

Pravovremeni profesionalni kontakt - kontaktirat ćemo vas kratko prije dospijeća plaćanja, te potom unutar prva tri dana po dospijeću. Znamo da ste zauzeti, stoga to činimo tijekom razdoblja od 30 do 60 dana kako bismo smanjili pritisak.

Pomoć u plaćanju - dopustite nam da ažuriramo i ponovno pošaljemo podatke o plaćanju koji nedostaju (putem Vibera, WhatsAppa, Skypea, Messengera, telefona, E-maila i tekstualne poruke) i pružimo alternativne metode plaćanja (na zahtjev vjerovnika – te putem poštanske uplatnice, PayPal-a i drugo).

Osiguravanje ažurnosti kontakt podataka - vodit ćemo računa da su kontakt podaci ažurirani za daljnje korištenje od strane vjerovnika u ugovornom odnosu s njegovim klijentima - npr. kod naplate potraživanja.

Prethodna klasifikacija potencijalnih klijenata

Pravovremenu verifikaciju potencijalnih klijenata smatramo jednim od najboljih alata za sprječavanje dugovanja. Naše usluge obuhvaćaju evidenciju ovrha, evidenciju zaloga, službeni list, katastar nekretnina, financijska izvješća, obveze u pogledu socijalnog/zdravstvenog osiguranja te Poreznu upravu Republike Slovačke, kao i obveze prema dobavljačima.